Reklamace
Zde máte možnost stáhnout si odstoupení od smlouvy. Odstoupení od smlouvy
Zde máte možnost stáhnout si reklamační protokol. Reklamační protokol
Dokument i s fakturou přiložte ke zboží nebo pošlete na email: info@queenstore.cz
Adresa pro zasílání reklamací a odstoupení od smlouvy:
Mail step a.s. - příjem Queenstore.cz
Do Čertous 2760/10
193 00 Praha
Česká Republika
Reklamační řád (odpovědnost za vady, záruka, reklamace)
obchodní společnosti Solid base intl s.r.o. se sídlem Na Pankráci 30, 140 00 Praha 4, Česká republika, IČ: 02017431, DIČ: CZ02017431 (dále jen „Prodávající“) pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese queenstore.cz s fyzickými osobami – spotřebiteli (dále jen „Kupující“)
I. Všeobecná ustanovení
- Reklamační řád. Tento Reklamační řád popisuje postup, jakým způsobem přistupovat při reklamaci zboží pořízených od Prodávajícího.
- Povinnost Kupujícího seznámit se. Kupující je povinen se seznámit s Reklamačním řádem ještě před objednáním zboží nebo služby.
- Souhlas Kupujícího. Uzavřením smlouvy a převzetím zboží Kupující souhlasí s tímto Reklamačním řádem.
- Použitelné předpisy. Vyřizování reklamací podléhá ustanovením zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, oba ve znění pozdějších změn a předpisů.
II. Podmínky uplatnění reklamace
-
Způsob uplatnění reklamace. Kupující je oprávněn reklamaci uplatnit následovně:
kupující reklamovaný předmět zašle Prodávajícímu včetně všech jeho součástí. Kupující přiloží k reklamovanému předmětu fakturu a reklamační dokumenty a zašle je na na adresu Prodávajícího:
Mail step a.s. - příjem Queenstore.cz
Do Čertous 2760/10,
193 00 Praha,
Česka Republika
- Kontakt pro účely reklamace. Prodávajícího lze pro účely reklamace kontaktovat také na telefonním čísle +420722049204, nebo na emailu: info@queenstore.cz
- Kompletnost při předání. Kupující je povinen předat zboží do reklamačního řízení kompletní. V případě, že Kupující nedodá zboží kompletní a jeho kompletnost je nezbytná ke zjištění existence reklamované vady a/nebo k jejímu odstranění, běh lhůty pro vyřízení reklamace začíná až dodáním chybějících částí.
- Zaslání přepravní službou. V případě, že Kupující bude zasílat zboží Prodávajícímu přepravní službou, je povinen zabalit reklamované zboží do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy tak, aby nedošlo v průběhu přepravy k jeho poškození.
- Součinnost Kupujícího. Kupující je povinen poskytnout Prodávajícímu veškerou součinnost nezbytnou k ověření existence reklamované vady a k jejímu odstranění.
- Okamžité oznámení vady. Vadu je třeba oznámit Prodávajícímu ihned poté, co byla zjištěna. V opačném případě může mít tato skutečnost mít za následek, že dojde k zamítnutí reklamace.
- Běžné opotřebení. Za vadu zboží se nepovažuje jeho běžné opotřebení.
- Vada způsobená Kupujícím. Právo z vadného plnění Kupujícímu nenáleží, pokud Kupující vadu sám způsobil.
- Potvrzení o přijetí reklamace. Prodávající Kupujícímu přijetí reklamace potvrdí.
III. Záruční doba
- Lhůty k uplatnění. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vad ve lhůtě určené obecním právním předpisem, nesjedná-li s Prodávajícím lhůtu delší.
IV. Vyřízení reklamace
- Lhůta k vyřízení. Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů. Prodávající reklamaci vyřídí nejpozději do 30 pokud se s Kupujícím nedohodnou na delší lhůtě.
-
Způsoby vyřízení reklamace. Reklamaci lze vyřídit následujícími způsoby:
a) Kupující může požadovat dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené.
b) Kupující má právo od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení kupní ceny v případě, kdy nebylo možné vadu zboží odstranit výměnou. - Potvrzení o vyřízení reklamace. Po skončení reklamačního řízení Prodávající Kupujícímu potvrdí datum a způsob vyřízení reklamace. V případě, že byla reklamace posouzena Prodávajícím jako neoprávněná, má Kupující právo na vydání písemného odůvodnění zamítnutí reklamace.
Tento Reklamační řád nabývá platnosti a účinnosti dne 1. 1. 2022
Změny reklamačního řádu vyhrazeny.
DĚKUJEME!
VAŠE RECENZE









